نوشته شده توسط : سید مرصاد دبیری

مجموعه بزرگ سعادت اندیشان در راستای برآورده کردن نیازهای شرکت ها و افراد صاحب کسب وکار تلاش نموده تا تمامی نیازهای شما عزیزان را در این مجموعه گرد هم آورده.

خدمات ثبتی:ثبت شرکت/ثبت برند/ثبت طرح صنعتی/رتبه بندی شرکت ها/ثبت شرکت در مناطق آزاد/اخذ کارت بازرگانی/اخذ کد اقتصادی/اخذ پلمپ دفاتر خدمات حقوقی:مشاوره امور حقوقی و کیفری/قبول دعاوی حقوقی کیفری/قبول دعاوی بین المللی/وکالت کلیه امور خانواده/قبول کلیه دعاوی ملکی/قبول دعاوی وزارت کار و بیمه خدمات مالی:انجام کلیه امور مالی مالیاتی/تهیه صورتهای مالی/تهیه گزارش حسابرسی/مشاور امور مالی و مالیاتی خدمات نرم افزاری:طراحی وب سایت های ساده و خاص/نرم افزارهای مبتنی بر وب/برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل/بهینه سازی موتورهای جستجو(سئو) برای دریافت مشاوره از کارشناسان ما عدد 1را به سامانه پیامکی 41616_021 ارسال فرمایید شماره های تماس 8964596_0912 41617301_021



:: برچسب‌ها: ثبت برند , ثبت شرکت , موسسه حقوقی , موسسه حقوقی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سید مرصاد دبیری

تاریخچه ما ثبت شرکت ها و ثبت برند سعادت اندیشان، موسسات و ثبت لوگو های تجاری با بهترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن توسط وکیل ثبت شرکت ها و اداره مالکیت صنعتی زیر نظر موسسه ثبت سعادت اندیشان با مشاوره کامل و تخصصی رایگان به صورت حضوری در دفتر ثبت سعادت اندیشان یا تلفنی و ارسال کارشناس خبره به محل شما انجام می شود. کلیه امور ثبت طرح های صنعتی، اخذ کارت بازرگانی و اخذ کد اقتصادی نیز در اسرع وقت توسط ثبت سعادت اندیشان صورت می گیرد. ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری توسط وکیل متخصص مستقر در مناطق آزاد کیش، قشم، اروند، ارس و انزلی به صورت تخصصی و با مناسب ترین هزینه برای متقاضیان ثبت شرکت در مناطق آزاد انجام میشود.موسسه ثبتی و حقوقی سعادت اندیشان با تجربه ی چندین ساله در امور ثبتی مخصوصا انجام امور در مناطق آزاد ایران جزو برترین شرکت های ایران در این امر می باشد. برای مشاوره رایگان با خط تلفن ویژه ثبت سعادت اندیشان ۲۲۱۱۱۱۱۰ ۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان همه روزه (به جز ایام تعطیل) از ساعت ۹ الی ۱۷ آماده پاسخویی به مشتریان می باشند. برای مشاوره ۲۴ ساعته به تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره همراه یکی از کارشناسان موسسه حقوقی سعادت اندیشان تماس بگیرید.همچنین می توانید برای بهره مندی از تخفیف ویژه به صورت آنلاین درخواست خود را برای ما ارسال فرمایید.



:: برچسب‌ها: کد اقتصادی , مشاوره , موسسه حقوقی , ثبت شرکت , ثبت برند , ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سید مرصاد دبیری

به منظور ایجاد رونق اقتصادی و هم چنین عدم محدودیت بر جهت قواعد و قوانین دست و پا گیر و همچنین قائل شدن امتیازاتی در جهت نیل به اهداف اقتصادی از قبیل رشد و توسعه ورود سرمایه های خارجی و ورود تکنولوژی و ایجاد بستری امن از هر جهت برای سرمایه گذاری خارجی و هم چنین قائل شدن امتیاز است ویژه ای که بنا به دلایل و عللی که بر مسائل حاکمیتی بر می گردد (از قبیل معافیت های مالیاتی و گمرکی و…) مناطقی با امتیازات ویژه تحت عنوان مناطق آزاد تجارت ایجاد شده اند ،که این مناطق در کشور ایران عبارتند از:کیش-قشم-اروند –ارس-چابهار-انزلی و…از عمده ترین امتیازات این مناطق می توان به صورت خلاصه ذکر کرد

1:معافیت ها ی مالیاتی 15 ساله

2:معافیت ها ی گمرکی از لحاظ عوارض و سود بازرگانی جهت مواد اولیه و تجهیزات

3:عدم محدودیت در ورود و خروج ارز

4:عدم محدودیت در ورود و خروج اشخاص خارجی (بدون اخذ روادید)

5:وجود قوانین و مقررات سهل و آسان جهت انجام امور اداری

6:از لحاظ جغرافیایی عمدتاً این مناطق متصل به دریا (دریای آزاد بوده) و به بنادر نزدیک بوده که خود این موضوع در تجارت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و هزینه های تجارت ناشی از حمل و بارگیری و بیمه تا گمرک را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

7کعدم محدودیت برای شریک خارجی جهت ثبت شرکت

نکته مهمی که بسیار در امر تجارت حائز اهمیت است،ورود و خروج بدون محدودیت افراد خارجی است چرا که سرعت در امر تجارت یکی از مهمترین مواردی است که نزد بازرگانان و تجار از اهمیت بالایی برخوردار است به این معنی که اشخاص جهت اخذ روادید در صف انتظار سفارتخانه ها قرار نمی گیرند و جلسات مهم تجاری خود را بدون اتلاف وقت و به سرعت و بدون هرگونه تشریفات زائد شرکا و نمایندگان شرکت های خارجی می توانند قرار ملاقات های تجارت خود را تنظیم نمایند.



:: برچسب‌ها: کد اقتصادی , مشاوره , موسسه حقوقی , ثبت شرکت , ثبت برند , منطقه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سید مرصاد دبیری

مشاوره حقوقی کد اقتصادی چیست ؟

فعالیت های اقتصادی که در جامعه صورت می گیرند، نیازمند حمایت و همچنین نظارت بر فعالیت های تجاری و نیز شناخت اشخاصی که در این زمینه فعالیت دارند، می باشد. مشاوره حقوقی کد اقتصادی از جمله موارد مربوط به مشاوره حقوقی شرکت ها می باشد.

اشخاصی که در زمینه های اقتصادی و تجاری فعالیت می کنند، اعم از حقیقی و حقوقی که اشتغالشان در زمینه تولید و خدمات کالا می باشد، نیازمند شماره شناسایی به نام کد اقتصادی هستند.

موارد استفاده از مشاوره حقوقی کد اقتصادی کد اقتصادی هنگام معاملات خرید و فروش بر روی فاکتور ها ثبت می شود تا سود بدست آمده از معاملات بر اساس مدارک ثبت شده معتبر محاسبه می شود.

این محاسبات دقیق بوده و دیگر نیازی به محاسبات نظری و برآورد تقریبی نخواهد بود. در صورت نیاز به مشاوره حقوقی کد اقتصادی ، امروزه هم به صورت مشاوره آنلاین و هم حضوری می توان از مشاوران حقوقی کد اقتصادی کمک گرفت.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت کد اقتصادی

کد اقتصادی نیازی است که هر شخص حقیقی و حقوقی بایستی آن را دریافت نماید. مدارک مورد نیاز برای دریافت کد اقتصادی شخص حقوقی درخواست کتبی جهت دریافت کد اقتصادی از طرف شرکت کپی از کلیه صفحات شناسنامه فیش پرداختی روزنامه رسمی شامل آگهی تاسیس شرکت تکمیل فرم اطلاعات مشخص کننده هویت اشخاص حقوقی می توان تکمیل و پیگیری این موارد را به مشاور حقوقی کد اقتصادی سپرد. مدارک مورد نیاز برای دریافت کد اقتصادی شخص حقیقی درخواست کپی شخص حقیقی کپی کامل از شناسنامه عکس ۴*۳ کپی پروانه کسب فیش پرداختی تکمیل فرم اطلاعات مشخص کننده هویت اشخاص حقیقی



:: برچسب‌ها: کد اقتصادی , مشاوره , موسسه حقوقی , ثبت شرکت , ثبت برند , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سید مرصاد دبیری

همه چیز درباره طراحی سایت را بدانید! همه چیز درباره طراحی سایت در این مقاله به آن اشاره شده است که شما را با مفهوم وب ، زبان های برنامه نویسی تحت وب ، مراحل طراحی سایت ،انواع سایت و ضرورت آن آشنا میکنیم. پس با ما در این مقاله همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در زمینه طراحی سایت کسب کنید. وب چیست؟ اگر بخواهیم پاسخ به سوال پاسخ به سوال طراحی وب چیست را بدانیم باید اول با مفهوم وب آشنا باشیم. وب یا World Wide Web که به اختصار www نامیده میشود جزیی ار اینترنت است و منابعی از صفحات اینترنتی را دارا می باشد که هر یک از این صفحات آدرس مشخصی دارند و توسط آنها مسیر یابی میشوند. کاربر با وارد کردن صفخه وب مورد نظر خود در مرورگر می توند به صفحه وب مدنظر خود دسترسی داشته باشد. آدرس وب سایت شما امل چند بخش می باشد : پروتکل (http یا ftp) www ( محیط خدماتی اینترنت ) نام دامنه یا نام سایت پسوند دامنه ( com .org ، .ir ، .net. و …) این بخش حاوی اطلاعات سایت می باشند و صفحه اصلی سایت را index.html می نامند که شامل متن ها و تصویر هایی می شود که طراح سایت با ترکیب آنها نحوه چیدمان آن را مشخص می کند.

تاریخچه طراحی سایت تاریخچه طراحی سایت به سال 1999 برمیگردد که تیم برنزرلی ، صفحه وب خود را برای اولین بار در چند پارارگراف و لینکی که به ایمیل خودش به صورت malito ایجاد کرد را ، طراحی نمود. بدین گونه تیم برنزرلی به عنوان اولین طراح وب شناخته شد و این رویداد از مهم ترین تحولات قرن 21 در عرصه ارتباطات محسوب میشود

مجموعه بزرگ سعادت اندیشان افتخار این را دارد تا شمارو برای ساخت و طراحی و نگهداری پشتیبانی ساخت وب و وبسایت همراهی کند از صفر تا صد کار را از ما بخواهید

*طراحی وب سایت های ساده و خاص

*نرم افزار های مبتنی بر وب

*برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل

*بهینه سازی موتورهای جستجو(سئو)

021-41617301        0912-8964596 مهندس حسین افرازه کارشناس ITموسسه سعادت اندیشان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , اپلیکیشن , موتور جستجو , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سید مرصاد دبیری

مشاور حقوقی برای تنظیم قرارداد شما را در برابر حوادث بیمه می‌کند. شاید بارها این جمله را شنیده باشید که “حادثه خبر نمی‌کند“. این جمله فقط برای حوادث قهری و… مصداق ندارد بلکه این جمله در تمام مراحل زندگی و کاری صدق می‌کند. حادثه‌ها فقط تصادف، زلزله، آتش سوزی و… نیستند؛ شاید شما با توجه به فعالیت کاری خود با فرد یا شرکتی قراردادی ببندید که در آن دچار مشکلات حقوقی یا کیفری شوید. در این هنگام شما دچار یک حادثه شده‌اید که باید آن را حل کنید. تنظیم قرارداد می‌تواند از بروز چنین حادثه‌هایی به شدت جلوگیری کند. در این مطلب به شما ثابت می‌کنیم که داشتن یک مشاور حقوقی چگونه می‌تواند شما را در تمامی امور کسب‌وکارتان همراهی کند

 

 

مشاور حقوقی کیست؟ تعداد افراد کمی می‌دانند که فارغ التحصیلان رشته حقوق، به جای سردفتری، وکالت و قضاوت، حرفه مشاور حقوقی را انتخاب می‌کنند! این افراد می‌توانند در سازمان‌ها و شرکت‌ها به عنوان مشاور حقوقی مشغول به فعالیت شوند و یا در حوزه‌هایی نظیر امور قراردادها، امور دعاوی و امور پژوهشی به دیگران کمک کنند. افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند برای امور قراردادها و تنظیم قراردادهای خود از این مشاوران کمک بگیرند تا آنان نکات مهم قراردادها را بررسی و بیان کنند. همچنین آن­ها می‌توانند وظیفه تهیه پیش‌نویس‌های قراردادها را نیز برعهده بگیرند.

در برخی مواقع در برخی شرکت‌ها، قراردادها صرفاً با تأیید و امضای مشاور حقوقی به توافق نهایی می‌رسد

مزایای داشتن مشاور حقوقی چیست؟ فرقی نمی‌کند در چه کسب و کاری باشید، فرقی نمی‌کند در ایران باشید یا خارج از ایران و فرقی نمی‌کند شخصی حقیقی باشید یا حقوقی! شما نیاز دارید اطلاعات کاملی از مسائل حقوقی کشور خود داشته باشید. مطمئناً اگر شاغل هستید، زمان کمی برای فراگیری کامل امور حقوقی دارید، پس نیاز هست در کنار خود یک مشاور حقوقی داشته باشید تا در همه حال بتواند امور مختلف را از نظر حقوقی در دست بگیرد

https:/www.saadatsabt.com

 



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سید مرصاد دبیری

اختراع خود را ثبت کنید …

اختراع نتیجه فکر فرد یا افراد است که برای اولین بار فرآیند یا فرآورده ای خاص را ارائه می کند و مشکلی را در یک حرفه، فن ، فناوری ، صنعت و مانند آن حل می نماید . اختراعی قابل ثبت است که حاوی ابتکار جدید و دارای کاربرد صنعتی باشد .

ابتکار جدید عبارت است از آنچه که در فن یا صنعت قبلی وجود نداشته و برای دارنده مهارت عادی در فن مذکور معلوم و آشکار نباشد و از نظر صنعتی، اختراعی کاربردی محسوب می شود که در رشته ای از صنعت قابل ساخت یا استفاده باشد .

منظور از صنعت، معنای گسترده آن است و شامل مواردی نظیر صنایع دستی، کشاورزی، ماهیگیری و خدمات نیز می شود.

مواردی که از حیطه ثبت اختراع خارج است را به اختصار: کشفیات و نظریه ها، روشهای تجاری یا درمانی بیماری، آنچه که قبلا پیش بینی شده باشد و آنچه که خلاف موازین شرعی و عمومی و اخلاقی باشد.

موسسه ثبتی و حقوقی ملاصدرا افتخار دارد که با محوریت امور ثبتی از جمله ثبت شرکت، خدمات ارزنده ای نیز به جامعه مبتکرین و مخترعین ارائه نموده و نقش خود را در راستای پیشرفت و توسعه میهن عزیزمان ایفا کند.و در سالهای خدمت بالغ بر ۱۰۰۰ ثبت اختراع را در پرونده سبقه و ثبتی خود داشته باشد.

http://www.sabtsabt.com



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()