ثبت شرکت در قشم شهرستان قشم بزرگترین جزیره استان هرمزگان و خلیج فارس است. این جزیره به علت وجود بازارهای بزرگ و بعضاً ارزان قیمت، مورد توجه قرار گرفتهاست. علاوه بر این به علت داشتن چند اثر باستانی و طبیعی معروف همچون جنگل حرا، انجیر معابد، غار خریس، غار نمکی و… همه ساله عده زیادی از علاقه مندان به این جزیره وارد میشوند. مسیر بین بندر عباس و جزیره قشم با استفاده از قایقهای تندرو و لنج طی میشود. قایقهای تندرو این مسافت را حدود نیم ساعته و لنجها بیش از یک ساعت و نیم طی میکنند. در طول روز تا قبل از تاریک شدن هوا امکان استفاده از قایقهای تندرو وجود دارد. شرکت با مسئولیت محدود ۱. دو نسخه شرکتنامه که تکمیل شده و ذیل آن به امضاء تمامی شرکاء رسیده باشد . ۲. دو نسخه تقاضا نامه که تکمیل شده و ذیل آن به امضاء تمامی شرکاء رسیده باشد . ۳. دو نسخه اساسنامه شرکت با مسولیت محدود که تکمیل شده و ذیل آن به امضاء تمامی شرکاء رسیده باشد . ۴. دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسس که به امضاء شرکاء رسیده باشد ۵. تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی شرکاء و مدیران شرکت ( در صورتیکه شرکاء اتباع خارجی باشند تصویر گذرنامه ایشان ارائه گردد) ۶. دریافت مجوز فعالیت اقتصادی از معاونت سرمایه گذاری سازمان ۷. ارائه تاییدیه پرداخت حق الثبت به سازمان منطقه شرکت سهامی خاص ۱. دو نسخه اساسنامه شرکت سهامی خاص که تکمیل شده و تمامی صفحات آن به امضاء کلیه سهامداران رسیده باشد ۲. دو نسخه اظهار نامه که توسط سرمایه گذار تکمیل شده و ذیل آن به امضاء کلیه سهامداران رسیده باشد . ۳. دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسس که ذیل آن توسط سهامداران و بازرسان امضاء شده باشد. ۴. دو نسخه صورتجلسه اولین جلسه هیئت مدیره که به امضاء کلیه اعضاءگواهی بانکی دال بر تادیه حداقل ۳۵ % سرما رسیده باشد ۵. تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی سهامداران ، مدیران و بازرسان ( در صورتیکه سهامداران خارجی باشد تصویر گذرنامه ایشان ارائه گردد) ۶. یه به یکی از بانکهای منطقه به نام شرکت در شرف تاسیس ( در صورتیکه تمام یا بخشی از سرمایه شرکت آورده غیر نقدی باشد ارائه ارزیابی قیمت آورده غیر نقدی کارشناس رسمی الزامی است) ۷. دریافت مجوز فعالیت اقتصادی از معاونت سرمایه گذاری سازمان ۸. ارائه تاییدیه پرداخت هزینه حق الثبت به سازمان منطقه ۹. چنانچه سرمایه گذار شخصیت حقوقی باشد ارائه تصویر مصدق اسناد و مدارک ثبتی آن ضروری است . ثبت موسسات غیر تجاری – دو نسخه تقاضا نامه ثبت موسسات غیر تجاری – دو نسخه اساسنامه – دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین – تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی موسسین – ارائه مجوز فعالیت از سازمان – ارائه تاییدیه پرداخت هزینه های ثبت به سازمان منطقه
انحلال شرکت از علل انحلال شرکت ها و موسسات تجاری و غیر تجاری : 1-تصویب بیش از 1/3 سهامداران در شرکت های سهامی خاص 2-تصویب بیش از نیمی از شرکاء ( در شرکت های مسئولیت محدود ) 3- از میان رفتن بیش از نیمی از سرمایه شرکت ( در شرکت های سهامی خاص ) چنانچه سهامداران رای به کاهش سرمایه ندهند. 4-وقتی که شرکت موضوعی را که برای آن تشکیل شده را انجام داده یا انجام آن غیر ممکن شده باشد. ( شرکت برای ساختن یک سد یا راه یا پروژه خاصی تشکیل شده باشد و انجام آن در موضوع شرکت به صراحت قید شده باشد، مثلاً در موضوع فعالیت ذکر شده باشد : « طراحی، نظارت و اجرای پروژه ساخت راه آهن تهران – قم » و نهایتاً موضوع شرکت به اتمام رسیده باشد. 5-در صورتی که شرکت برای مدت معین تشکیل شده باشد، آن مدت منقضی شده باشد مگر این که مدت اعلام شده قبل از انقضاء تمدید شده باشد. 6-در صورت ورشکستگی 7-در صورت حکم دادگاه 8-در صورت فوت یکی از شرکاء ( در شرکت های مسئولیت محدود ) چناچه در اساسنامه قید شده باشد. نحوه تصفيه شرکت با مسئوليت محدود هر شرکتی از جمله شرکت مسئولیت محدود میبایست پس از انجام مراحل انحلال از طریق اداره ثبت شرکت ها، امر تصفیه شرکت را انجام دهد. نکات زیر درباره تصفیه شرکت مسئولیت محدود قابل توجه است: 1- امر تصفیه در شرکتهای با مسئولیت محدود وظیفه مدیران شرکت است مگر در صورتی که در اساسنامه ترتیب دیگری مقرر شده باشد. ( مدیران شرکت میتوانند در صورتجلسه انحلال یکی از اعضای شرکت را به عنوان مدیر تصفیه معرفی نمایند.) 2-در مورد اموری چون صلح و تعیین داور مدیر تصفیه وقتی حق انجام این امور را دارد که در اساسنامه یا اعضای مجمع عمومی به اون این اجازه را داده باشند. 3-برای تقسیم دارایی شرکت بعد از ا نحلال لازم است که انحلال شرکت قبلا در روزنامه رسمی اعلام شده و سه بار در یکی از جراید آگهی شده باشد و ضمنا یک سال نیز از تاریخ انتشار اولین آگهی در روزنامه گذشته باشد. در صورتی که از خلاف این قاعده عمل شود مدیر تصفیه مسئول ضرر و زیان طلبکارانی که موفق به وصول طلب خود نشده اند خواهد بود. حکم دادگاه در جهت انحلال شرکت اغلب اشخاص ذی نفع به دادگاه مراجعه و در موارد ذیل انحلال شرکت را از دادگاه تقاضا می نمایند : در صورتی که مجمع عمومی سالیانه برای رسیدگی به حساب های هریک از سال های مالی تا دو ماه از تاریخی که اساسنامه معین کرده است تشکیل نشده باشد. در صورتیکه تا یکسال پس از به ثبت رسیدن شرکت هیچ اقدامی جهت انجام موضوع آن صورت نگرفته باشد و نیز در صورتی که فعالیت های شرکت در مدت بیش از یک سال متوقف مانده باشد. در صورتی که سمت تمام یا بعضی از اعضای هیات مدیره و همچنین سمت مدیر عامل شرکت طی مدتی زائد بر شش ماه بلا متصدی مانده باشد. مدت شرکت منقضی شده و یا موضوع شرکت انجام یافته و یا انجام غیر مقدور است و مجمع عمومی برای انحلال تشکیل نشده یا از دادن رای به انحلال خود داری می نماید. پرسش و پاسخ های مرتبط با انحلال شرکت ( تصفیه) 1. اگر عضوی از شرکت رضایت به انحلال نداشته باشد می توانند شرکت را منحل کنند؟ خیر کلیه اعضاء باید صورتجلسه را امضاء کنند. 2. آیا راهی برای انحلال می باشد؟ اگر از شخص غایب وکالتنامه تام داشته باشند می توانند شرکت را منحل کنند در غیر این صورت هیچ راهی جز حضور خود شخص نمی باشد. مدارک لازم برای انحلال شرکت يك نسخه كپی از تمامی مدارك ثبتی شركت شامل اساسنامه، اظهارنامه، آگهی تأسيس، آگهی روزنامه و آگهی آخرین تغییرات شرکت ،کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل تمامی اعضای شرکت انحلال شرکت بین 15 تا 30 روز زمان خواهد برد https://www.saadatsabt.com https://www.saadatsabt.com
ثبت شرکت دانش بنیان چیست؟ یکی دیگر از انواع مختلف شرکت ها، «شرکت ها و مؤسسات دانشبنیان» است، شرکت دانش بنیان شرکت یا موسسه خصوصی و یا تعاونی است که به منظور همافزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانشمحور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی (شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری) و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه فناوریهای برتر و با ارزش افزایی فراوان به ویژه در تولید نرمافزارهای مربوط تشکیل میشود. به عبارت دیگر شرکت دانش بنیان به شرکتی گفته میشود که از %۱ تا %۱۰۰ سهام آن متعلق به یک دانشگاه یا واحد پژوهشی و یا از ۵۱ تا ۱۰۰ درصد آن متعلق به اعضای هیات علمی دانشگاه ها یا واحدهای پژوهشی باشد. در صورتی که سهام دانشگاه کمتر از%۵۰ باشد شرکت دانش بنیان خصوصی است و در غیر اینصورت شرکت دانش بنیان دولتی است. چگونگی تشکیل شرکت دانش بنیان یکی دیگر از انواع خدمات ارزنده و قابل توجه و همچنین تخصصی ثبت شرکت سعادت اندیشان، ثبت شرکت در زمینه شرکت دانش بنیان می باشد. می توان روند ثبت شرکت های دانش بنیان را به اختصار اینگونه بیان کرد: دانشگاهها و واحدهای پژوهشی پس از تصویب امکان تاسیس شرکتهای دانشبنیان در آییننامهی مالی و معاملاتی خود در هیات امنا، میتوانند شروع به تشکیل شرکتهای دانشبنیان نمایند. هر شرکت دانشبنیان به پیشنهاد تعدادی از اعضای هیات علمی و تصویب دانشگاه یا واحد پژوهشی تاسیس خواهد شد و یا توسط دانشگاه و واحد پژوهشی به اعضای هیات علمی پیشنهاد میشود. زمینههای فعالیت شرکتهای دانشبنیان . انجام پژوهشهای کاربردی و توسعهای. · ارایه خدمات تخصصی و مشاورهای (خدمات علمی، تحقیقاتی و فنی). · تولید محصولات با فناوری نوین (توسعه فناوری). · انجام خدمات نظارتی بر پروژههای پژوهشی، اجرایی و مشاورهای. · ارایهی خدمات توسعهی کارآفرینی. · ایجاد مراکز رشد و خدمات ایجاد و توسعهی کسبوکار. · ارایه خدمات توسعهی محصول جدید. · ارایه خدمات ایجاد و توسعهی خوشههای کسبوکار. · تشخیص فرصتهای کارآفرینی. · انجام خدمات توسعهی فناوری. · انجام خدمات ورود کسبوکارها به بازار بینالملل و جهانی کردن آنها. · برنامهریزی و اجرای طرحهای توسعهی کارآفرینی در سطوح ملی، منطقهای و محلی.
برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران سعادت اندیشان تماس بگیرید شماره تماس: 41616-021
مراحل ثبت طرح صنعتی الف- ثبت طرح صنعتی مستلزم تسلیم اظهارنامه به مرجع ثبت است بنابراین متقاضیان ثبت طرح صنعتی ابتدا بایستی فرم مخصوص مربوطه را تکمیل و به سعادت اندیشان تحویل نمایند. ب- اظهارنامه ثبت طرح صنعتی باید در فرم مخصوص اظهارنامه ثبت طرح صنعتی و به زبان فارسی تنظیم شده و پس از ذکر تاریخ، توسط متقاضی یا نماینده قانونی وی امضاء شود. تبصره – در صورتی که اسناد ضمیمه اظهارنامه و سایر اسناد مربوط، به زبان دیگری غیر از فارسی باشد، ارائه اصل مدارک مورد نیاز همراه با ترجمه عادی کامل آنها الزامی است، با این همه اگر ترجمه کامل این مدارک برای متقاضی میسر نباشد میتواند خلاصه آنها را به فارسی ضمیمه نماید. مرجع ثبت در صورت لزوم میتواند در جریان بررسی اظهارنامه، ترجمه رسمی مدارک مذکور را مطالبه کند. چنانچه اصطلاحات فناوری و علمی به کار رفته در اسناد مذکور، معادل فارسی نداشته باشند، ذکر همان اصطلاحات کفایت میکند. بر اساس تجربیات سعادت اندیشان جهت تسریع و تسهیل در ثبت طرح صنعتی اگر طرح صنعتی دو بعدی باشد، می بایست پنج نمونه از شکل یا تصویر گرافیکی یا پنج نمونه از طرح ترسیم شده و اگر طرح صنعتی سه بعدی باشد، پنج نمونه از شکل یا تصویر گرافیکی یا پنج نمونه از طرح ترسیم شده از تمامی جوانب طرح به عنوان نمونه جهت مراحل ثبت طرح صنعتی به وکلای سعادت اندیشان تحویل گردد. در طرح صنعتی سه بعدی، مرجع ثبت میتواند ماکتی از آن را به همراه اظهارنامه درخواست نماید. اندازه ماکتی که متقاضی از مدل طرح خود ارائه میدهد، باید حداکثر ۲۰×۲۰×۲۰ سانتی متر و وزن آن حداکثر ۲ کیلوگرم و از مادهای بادوام و غیر فاسد شدنی باشد. شکلهای گرافیکی و ترسیم شده باید حداکثر در ابعاد ۲۰×۱۰ سانتی متر بوده و قابل نصب بر چهار صفحه مقوا در قطع A4 و با جوهر مشکی باشد؛ سعادت اندیشان جهت سهولت امور شرایط ویژه را نیز در نظر دارد از جمله در صورت تمایل به تاخیر در انتشار آگهی ثبت طرح صنعتی و تعیین مدت آن، در صورت تمایل مبنی بر عدم ذکر اسم طراح درخواست کتبی خود را به سعادت اندیشان تحویل می نمایید. درخواست تمدید ثبت طرح صنعتی باید حاوی نکات ذیل باشد: 1-شماره و تاریخ ثبت اظهارنامه و طرح صنعتی ای که تمدید آن مورد درخواست است. 2-طبقه یا طبقات کالاهای موضوع طرح صنعتی 3-اسم و آخرین نشانی کامل مالک طرح صنعتی ثبت شده یا نماینده قانونی وی،در صورتی که درخواست توسط نماینده به عمل آید. مدارک مثبت هویت متقاضی،رسید مربوط به پرداخت هزینه تمدید،حداقل شش نمونه از طرح و مدارک نمایندگی قانونی،در صورتی که درخواست توسط نماینده به عمل آید،باید به همراه درخواست تمدید ارائه شود. به موجب ماده 92،تمدید ثبت،دنباله ی ثبت اصلی،در دفتر ثبت طرح به عمل خواهد آمد و پس از انتشار آگهی مربوط،گواهی نامه تمدید ثبت طبق فرم صادر و تسلیم مالک طرح یا نماینده قانونی وی خواهد شد.گواهی نامه تمدید شامل مندرجات گواهی نامه اصلی،با انجام تغییرات لازم و نیز مدت اعتبار طرح صنعتی و تاریخ انقضای آن خواهد بود. تبصره 1-در موقع تمدید ثبت،مرجع ثبت مکلف است طبقه محصولات را مطابق با جدیدترین ویرایش طبقه بندی بین المللی در دفتر،ثبت و گواهی نامه تمدید ثبت طرح صنعتی را بر اساس آن تصحیح نماید.هزینه تغییر طبقات ناشی از اعمال ویرایش جدید طبقه بندی بین المللی و هزینه انتشار آگهی مربوط در روزنامه رسمی به عهده مالک علامت خواهد بود. تبصره 2-تمدید ثبت طرح صنعتی نمی تواند هیچ تغییری در آخرین شکل ثبت آن به وجود آورد.در غیر این صورت،مقررات تغییر طرح صنعتی ماده 93 این آیین نامه قابل اعمال خواهد بود. وفق ماده ی 93، مالک طرح صنعتی مکلف است هر نوع تغییر راجع به اسم،نشانی،تابعیت و اقامتگاه یا اعطاء اجازه بهره برداری از طرح یا انتقال و یا اعراض از مالک طرح صنعتی ثبت شده را کتباَ و همراه با مدارک مربوط جهت ثبت در سوابق به مرجع ثبت اعلام نماید.اعمال این تغییرات با رعایت مقررات قانون خواهد بود. چنانچه در طبقه بندی بین المللی طرح صنعتی ثبت شده تغییراتی به وجود آید،مالک طرح صنعتی می تواند از مرجع ثبت درخواست کند که تغییرات مذکور در گواهی نامه طرح صنعتی اعمال شود. https://www.saadatsabt.com https://www.saadatsabt.com
مجموعه بزرگ سعادت اندیشان در راستای برآورده کردن نیازهای شرکت ها و افراد صاحب کسب وکار تلاش نموده تا تمامی نیازهای شما عزیزان را در این مجموعه گرد هم آورده. خدمات ثبتی:ثبت شرکت/ثبت برند/ثبت طرح صنعتی/رتبه بندی شرکت ها/ثبت شرکت در مناطق آزاد/اخذ کارت بازرگانی/اخذ کد اقتصادی/اخذ پلمپ دفاتر خدمات حقوقی:مشاوره امور حقوقی و کیفری/قبول دعاوی حقوقی کیفری/قبول دعاوی بین المللی/وکالت کلیه امور خانواده/قبول کلیه دعاوی ملکی/قبول دعاوی وزارت کار و بیمه خدمات مالی:انجام کلیه امور مالی مالیاتی/تهیه صورتهای مالی/تهیه گزارش حسابرسی/مشاور امور مالی و مالیاتی خدمات نرم افزاری:طراحی وب سایت های ساده و خاص/نرم افزارهای مبتنی بر وب/برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل/بهینه سازی موتورهای جستجو(سئو) برای دریافت مشاوره از کارشناسان ما عدد 1را به سامانه پیامکی 41616_021 ارسال فرمایید شماره های تماس 8964596_0912 41617301_021 https://www.saadatsabt.com
مجموعه بزرگ سعادت اندیشان در راستای برآورده کردن نیازهای شرکت ها و افراد صاحب کسب وکار تلاش نموده تا تمامی نیازهای شما عزیزان را در این مجموعه گرد هم آورده. خدمات ثبتی:ثبت شرکت/ثبت برند/ثبت طرح صنعتی/رتبه بندی شرکت ها/ثبت شرکت در مناطق آزاد/اخذ کارت بازرگانی/اخذ کد اقتصادی/اخذ پلمپ دفاتر خدمات حقوقی:مشاوره امور حقوقی و کیفری/قبول دعاوی حقوقی کیفری/قبول دعاوی بین المللی/وکالت کلیه امور خانواده/قبول کلیه دعاوی ملکی/قبول دعاوی وزارت کار و بیمه خدمات مالی:انجام کلیه امور مالی مالیاتی/تهیه صورتهای مالی/تهیه گزارش حسابرسی/مشاور امور مالی و مالیاتی خدمات نرم افزاری:طراحی وب سایت های ساده و خاص/نرم افزارهای مبتنی بر وب/برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل/بهینه سازی موتورهای جستجو(سئو) برای دریافت مشاوره از کارشناسان ما عدد 1را به سامانه پیامکی 41616_021 ارسال فرمایید شماره های تماس 8964596_0912 41617301_021 https://www.saadatsabt.com
مدارک لازم برای ثبت حقیقی برند تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی ثبت ارائه نمونه تصویر از برند تهیه شده 6 در 6 سانتیمتر اگر برندتان دو بعدی و یا سه بعدی است باید در چند زاویه تصاویر تهیه و ارائه شود. گواهی امضا جهت عضویت در سایت سامانه مالکیت معنوی که از دفترخانه اسناد رسمی باید دریافت نمایید. مجوز فعالیت : هر نوع مجوزی که ثابت کند شما در حوزه ای که درخواست ثبت دارید، فعالیت می کنید. این مجوز می تواند پروانه کسب، جواز تاسیس یا .. باشد. چنانچه برندتان شامل حروف لاتین و انگلیسی است، برای ثبت علامت تجاری باید کارت بازرگانی نیز ازائه شود . ( چنانچه کارت بازرگانی ندارید با شماره های موسسه تماس بگیرید تا راهنمای شما باشیم ) لازم به ذکر است در صورتی که امور ثبت برند توسط نماینده و یا وکیل قانونی صورت وکالتنامه رسمی همراه مدارک ارسال شود. مدارک لازم برای ثبت حقوقی برند ارائه مدارک ثبتی شرکت که مشخص کننده شخصیت حقوقی باشد. ارائه اساسنامه و روزنامه رسمی که اگهی تاسیس در آن منتشر شده باشد. ارائه تصویر شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل ارائه نمونه تصویر از برند تهیه شده اگر برندتان دو بعدی و یا سه بعدی است باید در چند زاویه تصاویر تهیه و ارائه شود. چنانچه برندتان شامل حروف لاتین و انگلیسی است باید کارت بازرگانی نیز ازائه شود . ( در ادامه توضیحات کارت بازرگانی آورده شده است) لازم به ذکر است در صورتی که امور ثبت برند توسط نماینده و یا وکیل قانونی صورت وکالتنامه رسمی همراه مدارک ارسال شود.
مدارک لازم برای ثبت حقیقی برند تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی ثبت ارائه نمونه تصویر از برند تهیه شده 6 در 6 سانتیمتر اگر برندتان دو بعدی و یا سه بعدی است باید در چند زاویه تصاویر تهیه و ارائه شود. گواهی امضا جهت عضویت در سایت سامانه مالکیت معنوی که از دفترخانه اسناد رسمی باید دریافت نمایید. مجوز فعالیت : هر نوع مجوزی که ثابت کند شما در حوزه ای که درخواست ثبت دارید، فعالیت می کنید. این مجوز می تواند پروانه کسب، جواز تاسیس یا .. باشد. چنانچه برندتان شامل حروف لاتین و انگلیسی است، برای ثبت علامت تجاری باید کارت بازرگانی نیز ازائه شود . ( چنانچه کارت بازرگانی ندارید با شماره های موسسه تماس بگیرید تا راهنمای شما باشیم ) لازم به ذکر است در صورتی که امور ثبت برند توسط نماینده و یا وکیل قانونی صورت وکالتنامه رسمی همراه مدارک ارسال شود. مدارک لازم برای ثبت حقوقی برند ارائه مدارک ثبتی شرکت که مشخص کننده شخصیت حقوقی باشد. ارائه اساسنامه و روزنامه رسمی که اگهی تاسیس در آن منتشر شده باشد. ارائه تصویر شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل ارائه نمونه تصویر از برند تهیه شده اگر برندتان دو بعدی و یا سه بعدی است باید در چند زاویه تصاویر تهیه و ارائه شود. چنانچه برندتان شامل حروف لاتین و انگلیسی است باید کارت بازرگانی نیز ازائه شود . ( در ادامه توضیحات کارت بازرگانی آورده شده است) لازم به ذکر است در صورتی که امور ثبت برند توسط نماینده و یا وکیل قانونی صورت وکالتنامه رسمی همراه مدارک ارسال شود.
با سلام واحترام به استحضار میرساند موسسه حقوقی سعادت اندیشان با ارائه خدمات {حقوقی.ثبتی.حسابداری و نرم افزاری} مفتخر است تا در راستای همکاری آمادگی خود و مجموعه مذکور را جهت حضور فعال و موثر اعلام نماید. *خدمات حقوقی:انجام کلیه امور دعاوی حقوقی و کیفری *خدمات ثبتی: ثبت شرکت و تغییرات ثبت برند و طرح صنعتی اخذ کارت بازرگانی و پلمپ دفاترمشاوره کد اقتصادی اخذ رتبه بندی شرکتها و گرید انجام کلیه امور ثبتی در مناطق آزاد اخذ جواز تاسیس *خدمات مالی:کلیه امور مای مالیاتی حسابرسی بین المللی به زبان انگلیسی جهت ارائه به سفارت حسابرسی صورت های مالی ثبت در سامانه های(سحر.پردیس.جام) *خدمات نرم افزاری:طراحی سایت های اختصاصی برنامه نویسی اختصاصی راه اندازی شبکه https://www.saadatsabt.com
سوءِاستفاده از چک سفید امضا تا ۳ سال حبس داردبه گزارش خبرگزاری میزان پرسش مخاطب وکیلآنلاین درباره سوءاستفاده از چک امضاء از این قرار است: درصورت تحویل چک سفید امضا به فردی و سوء استفاده و گرفتنگواهی عدم پرداخت چه باید کرد مطابق ماده ۶۷۳ بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی، هر کس از سفیدمهر یا سفیدامضایی که به او سپرده شده یا به هر طریق به دست آورده است، سوءاستفاده کند، به یک تا سه سال حبس محکوم خواهد شد.